torsdag 15 mars 2012

Segelbåts samling...



Jag är gammal seglarscout och gillar segelbåtar,
men tyvärr är tiden för knapp för att ha en riktig,
så vi samlar på fina små modellbåtar istället.
Den här har min händige man "snott ihop" av ett
vedträ och några grenar. Jag fick i uppgift att fixa seglet.
Det blev att återanvända en amerikansk vintage säck, som
varit rekvisita i något utav "Leila Bakar" serien.



Rolig mix med båtarna och Buddha huvudet. Man skall aldrig
vara rädd för att blanda, det är liksom lite utav vår specialitet.



Det här är en gammal leksaksbåt. Vi gillar leksaker
i den här familjen, stora som små...
Nu skall jag åka och hjälpa Leila på hennes lager,
det har "dråsat in" beställningar, så i dag blir jag packhjälp,
kul att kunna hjälpa en vän i nöd...

Inga kommentarer:

Populära inlägg