fredag 16 mars 2012

Jag har en vän...




Som kan få mig att se det fantastiska och alla
möjligheter även när livet ibland är dunkelt.
Så underbart, tänk att vi är så rädda för förändring,
när det egentligen bara innebär nya möjligheter...
Jag måste stänga en dörr för att kunna öppna en ny,
och jag måste ha modet och tilliten att våga förändra!
Nästa söndag den 25 mars har vi öppet hus här på
In my Garden om du vill veta mer om förändring och
om oss. Om att våga lita till sin dröm och att tro på att
livet är vackert! Hör av Dig om du vill veta mer.
Kärlek till er alla!!!

2 kommentarer:

martina sa...

Jag ryser... SÅ VACKERT SKRIVET! Du är så klok och insiktsfull Ulrika. Trevlig helg! Kram

Cattis sa...

Vackra tankar och vackert skrivet!

Tyvärr kan vi inte besöka er den 25:e, men ser fram emot att bo hos er senare i april.

Cattis

Populära inlägg