söndag 11 mars 2012

Och nu köket från tak till golv...



I går hade jag ledigt och umgicks med mina
väninnor. Först var vi på bröd och korvmarknad i
Stallarholmen och sedan blev det långfika, så lyxigt.
Idag har jag putsat och skurat köket "från topp till tå",
varvat med lite trädgårdsjobb, vill ju inte missa det fina
vädret.. Jag passade på att klippa ner min Lavendel redan nu,
så den kan bli riktigt frodig och fin till sommaren.



Det är många som undrar var vi köpt vårt rutiga golv.
Det heter Hovi och är ett mycket slitstarkt golv bestående
av kvartssand och gummi, väldigt mjukt och behagligt att gå på
och det finns i massor av färger. Tidigare när vi bodde i en våning
i Stockholm hade vi det i terrakotta / ljusgrå rutigt.



Nu skall jag koppla av på trappan med en caffelatte.
Supergott kaffe som jag också är återförsäljare för.
Det dricks på exklusiva espressobarer på flygplatser,
i det Belgiska kungahuset och hos den franska presidenten.
Av samma princip som nespresso men istället för en "pod"
av aluminium, är denna komposterbar, bra va?! Hör av dig
om du vill veta mer så berättar jag!

Inga kommentarer:

Populära inlägg