fredag 16 november 2012

Go with the flow...


 Wow, vilka dagar jag haft...
Till att börja med är ju den här hösten mer lik vår än något annat,
med värme, sol och ljus, helt fantastiskt.

Veckan har bestått av fotografering till boken och lite annat pyssel därtill
samt personlig utveckling.

Igår var jag på en helt underbar utbildning i "Goal Mapping".
Det är sånt här man ägnar sig åt på bl a Apple, för att skapa resultat i företaget, 
så ni kanske förstår..
Jag fick mängder med insikter och klarheter och livet känns otroligt spännande!!!

Idag var jag och träffade min kroppsterapeut Anna. Hon gjorde som vanligt
underverk med med min kropp och den (kroppen) känner sig mer som fem
än fyrtioåtta år, helt otroligt... 

Hur som helst, efteråt var jag fikasugen och utan att egentligen tänka
satte vi oss i bilen och färdades tvärs över Stockholm, från Södermalm till Kungsholmen.
Det var lite som att jag inte ens behövde styra bilen, den gick själv på räls...
Och så landade vi här, där vi fikat en gång för länge sedan, men stället är nu i ny regi..

Så fyllt av kärlek och så gott!!
Bageri Bulleboden på Parmätargatan på Kungsholmen...
 
 
        











Vad jag förstår är det mesta bakat av surdeg.
Dessa kanelbullar är lika stora som en dessert tallrik.
Schyssta priser!!
Och de serverar lunch också, det skall jag prova nästa gång!!!

Inga kommentarer:

Populära inlägg