onsdag 28 november 2012

Full rulle i snö yran...

Efter en välbehövlig vila och rikligt med inspiration i förra veckan,
är jag nu tillbaka till ett hektiskt och roligt arbetsliv.
Det är fullt upp med uppdrag, gäster och bokarbete,
jag behöver inte fundera på vad jag skall göra om dagarna om man säger så
och somnar gör jag gott om kvällarna.


Igår tillbringade vi några timmar på Ikea för att köpa saker till
ett gästhus som vi inreder just nu. 
Eftersom att vi skulle vidare till Stockholm och det var lunchtid,
passade vi på att stanna till på Långbro Värdshus,
en underbar krog med fantastisk service och underbar mat.
Om ni inte varit där måste ni prova!
Lika trevligt lunch som middag!!


Och vacker utsmyckning utomhus som ni kan se här.
Bra inspiration eftersom jag skall göra lite julreportage om 
någon vecka...

Inga kommentarer:

Populära inlägg