onsdag 4 april 2012

Gott Dagsverk!



När jag sitter vid mitt skrivbord i biblioteket och jobbar
eller bloggar ser jag rakt in i min tvättstuga och linneförråd.
En tid nu har jag tänkt ta mig ann projektet och rensa på hyllorna
och i skåpet. Saker har åkt ut och in när vi har gjort fotograferingar
och "Leilas jul" och det har varit minst sagt rörigt...



Idag var det dags! Allt åkte ut ur hyllorna.
Som vanligt gick vi efter principen ha kvar,
ge bort eller kasta. Fort skall det gå, ingen tid
för sentimentala tankar, bara snabb handling.



Och två timmar senare är något som tagit en
massa tankar och energi bara som bortblåst.
Nu funderar jag på vad mer jag kan använda
detta underbara rum till...



Kanske till att ta emot mina kunder som jag ger
BARS, en underbar behandling där jag berör 32
punkter på huvudet under en timmes tid, oerhört
behagligt och avstressande...

Inga kommentarer:

Populära inlägg