onsdag 20 juni 2012

Varierat liv...

 



Jag är djupt tacksam över att få ha ett varierat liv.
Igår gjorde jag ett styling jobb åt Leila.
Det var en hektisk dag och inte en minut över till att ens ta en liten bild,
men om ni vill kan ni se delar av det här.

Idag har jag gjort en massa saker som jag inte hinner med annars,
 som att vaccinera den här lilla skrotungen,
köpa present åt en kompis som fyller 60 på midsommarafton,
varit hos min sömmerska med tyg till en superläcker gardin till
en inredningskund, (lovar att visa bilder här när det är klart!)
vara med min son och lite annat kontorsjobb.
Ingen dag är den andra lik, vilket jag tycker är underbart!

1 kommentar:

Cattis sa...

Du har många järn i elden!

Bilderna på Leilas blogg är jättefina!

Trevlig Midsommar önskar en nybliven mormor.

Vill du veta mer läs i min blogg.

Kram Cattis

Populära inlägg