tisdag 25 september 2012

Hälsningar från Paradiset...




Alltså, jag vet att många inte gärna delar med sig av "gobitar"
för att de vill behålla dem för sig själva...
Sådan är inte jag och ni kära läsare skall självklart få bra tips om allt som
är vackert här i livet, det är ju därför ni är här eller hur...

Just nu befinner vi oss på en paradisiskt vacker plats,
Hillside Beach Club utanför Fethyie i Turkiet.
Vi reste hit med Apollo, och i ett plan med 150 passagerare var det endast
vi som valt att resa just hit. Det är ju inte den mest exotiska upplevelsen att på sin
semester i ett annat land höra en massa svenska runt i kring så det var en trevlig överrraskning... 
Det mesta här är över förväntan. Rummet är fantastiskt, havet är ljuvligt,
allt är rent och fräscht och vackert, maten är underbar, när den inte intas i bufférestaurangen...


 



Jag och min stora kille på vägen till Silent Beach,
jag har på mig min kaftan som jag sydde i förra veckan
av ett påslakan. Fantastiskt skönt plagg!

 




Detalj på ryggen, för att få lite form och en matlaserad utsmyckning...





Härlig vidd och praktiska fickor...

 





Mina fina sandaler från Aspiga.
Obs, varning gå inte in på denna sida, de har väldigt fina saker...

 




Kristallklart vatten och småsten istället för sand, skönt och praktiskt...
Jag brukar inte gilla sådana här ställen men detta är så otroligt bra gjort!






Eller vad tycker ni?
Här kan man "bara vara", ladda batterierna och vila ut till 100%!

 



Här åker vi i fina båten som går till Serenity Beach,
ännu en av resortens stränder en knapp kilometer bort...
I bukterna ligger många andra fina båtar och alla vinkar glatt
när vi far förbi...

 
 

Inga kommentarer:

Populära inlägg